שירותי פנסיון לכלבים של באלו

באלו

באלו הוא פנסיון לכלבים, המציע מקום בטוח ונוח עבור חברך הפרוותי לשהות בו בזמן שאתה לא. בין אם אתם יוצאים לחופשה, לנסיעת עסקים או סתם צריכים מישהו שישמור על הכלב שלכם לכמה ימים, באלו  יש את המומחיות והמתקנים כדי להבטיח שהכלב שלכם יטופל היטב.

 

אחת השאלות המרכזיות שיש לאנשים רבים כאשר בוחנים פנסיה לכלב שלהם היא המחיר. בבאלו, עלות השהייה עבור כלבכם תהיה תלויה במספר גורמים, לרבות משך השהייה, גודל הכלב שלכם וכל שירותים נוספים שתדרשו. חלק מהשירותים שעשויים להשפיע על מחיר השהייה בבאלו  כוללים:

 

פנסיון

באלו פנסיון כלבים מציעה שירותי פנסיון לכלבים, עם מגוון אפשרויות זמינות בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לאורך השהות ולגודל הכלב שלכם.

 

מעונות יום

אם אתה צריך מישהו שישמור על הכלב שלך במהלך היום בזמן שאתה בעבודה או מבצע סידורים, באלו מציע שירותי מעונות יום. המחירים עבור מעונות יום עשויים להשתנות בהתאם לאורך השהות וגודל הכלב שלכם.

באלו פנסיון לכלבים

מתוך Https://www.balu-dogs.co.il/גלריה/

אילוף

באלו מציע גם שירותי אילוף לכלבים, המסייעים להם ללמוד מיומנויות והתנהגויות חדשות. מחירי ההדרכה עשויים להשתנות בהתאם לסוג ההדרכה ואורך התכנית.

 

טיפוח

לבאלו צוות מספרות מנוסים שיכול לעזור לכלב שלך להיראות ולהרגיש במיטבם. מחירי הטיפוח עשויים להשתנות בהתאם לסוג הטיפוח ולגודל הכלב שלך.

בסך הכל, מחיר השהייה בבאלו פנסיון כלבים יהיה תלוי בשירותים הספציפיים שאתם צריכים ובמשך השהייה. הם מציעים מגוון אפשרויות שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך, ויכולים לעבוד איתך כדי ליצור חבילה מותאמת אישית העונה על הצרכים הספציפיים שלך.